Hanna kommer ut ur gaderoben

Känner att det på senaste tid har varit lite sexuell förvirring här på bloggen. Jag uppskattar givetvis intresset i min läggning men känner väl att det är dags att klargöra det här en gång för alla.



Jag, Hanna Njorun Blondie von Montana är exremt bi. Har alltid varit. Kommer alltid vara. För trots att kvinnor är vackrare och mer underbara på alla plan, är det lika svårt att hålla sig borta från män som att låta bli att andas. Det fungerar endast i korta stunder. Sedan är man hooked igen.

Varför det är så, vet ingen. Antagligen livets störts mysterium. Hur man man bli attraherad av känslokalla bajsmaskiner som hellre rapar än att kramas? Hur kan det i ett visst ljus anses vara charmigt att han konstant glömmer att ringa, är apans närmaste släkting och har utvecklas pungkli till en konstform?

Hur som haver. Fattade inte riktigt när och hur det började råda förvirring på den här fronten, men nu känner jag äntligen ett inre lugn när ordningen är återställd.

Kommentarer
Postat av: Nergfol

Jag känner mig väldigt träffad av din beskrivning av män! :)

2009-04-06 @ 13:33:55
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: t0tta

Har det varit förvirring kring det?? Den har jag missat..

2009-04-06 @ 21:16:21
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej jag har aldrig tvivlat. Jag vet precis vad du tänder på. Mig.

Jag är den perfekta muterade blandningen mellan kvinna och man och du är så kåt på mig att du inte vet vart du ska ta vägen. Jag vet. Tro mig, det är inte sällan hon kommer krypandes om natten. Den lilla bi-bög-flata-hetero-skeva-allätande-sexgalningen hon är...

2009-04-06 @ 21:35:13
URL: http://projectoslo.blogg.se/
Postat av: ullisar

har också missat förvirringen? om det inte är så att du missförstod min "lagt ner killar"-kommentar. den byggde på ett förmodligen felaktigt antagande jag tog efter att ha läst mellan raderna. fel. alltså. sorry!

2009-04-08 @ 23:45:36
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0