Who's da man?

Har just spenderat den senaste halvtimman med att springa runt i lägenheten och sjunga "Jag är bäääst.. lala.. bäst som en häst.. trallla... bäst bäst bästaste Hanna det är jaaaaaag..." Amir tittade förstött ut från toaletten och undrade vad som lät så förfärligt men stängde den igen så snart han upptäckte att det bara var jag. Ingen inbrottssjuv, ingen galen psykopat, bara en väldigt glad Hanna.

Vadan denna explosion av gläde och självförtroende?
Jo serni, jag blev just uppringd och erbjuden ännu en intervju.
Som GRAFISK DESIGNER.

Japp, ni läste rätt. Det är precis samma jobb som jag pluggade för i Australien. Så otroligt kul att mitt CV lyckades fånga deras uppmärksamhet. Och inte bara det, dessutom fann de orken att lyfta telefonen, ringa upp mig och bestämma ett möte till klockan nio i morgon bitti.

Hoppas, hoppas, hoppas..

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Måste säga att även jag är glad och vill ge dig en lyckospark, och det är klart att jobbet är ditt, du har ju över 20 års erfarenhet av media, och surfatt på internet lååångt innan många andra.



// Pappsen

2008-10-27 @ 19:57:31
URL: http://www.holmblad.se
Postat av: Dagens Eko

Grattis!!!

Way to go, Girl!!

2008-10-28 @ 09:53:56
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0