Det händer alla någon gång

Just det!
Jag glömde ju berätta bland det roligaste jag gjorde i helgen: Jag blev av med min snus-oskuld!

Där sitter jag i godan ro på festen när den obligatoriska snusdosan åker fram. Döm min förvåning när till och med Amanda pillar in en liten prilla och lutar sig förnöjt tillbaka. Något i min ganska alarmerade blick avslöjar min oskuld och givetvis dröjer det inte längre än 3 nanosekunder innan jag blir erbjuden en själv. Jag ser hur alla i soffan förväntansfullt lutar sig framåt.

Amanda: Men.. ska du inte ha en då?
Hanna: Jooo.. kanske. Men jag har aldrig provat förut.
Amanda: Det är inte alls svårt, bara gör såhär.
Hanna: Men, kommer jag inte må illa då?
Amanda: Neeeejdå.
Hanna: Alla mår ju illa första gången.
Amanda: Neeeeeeeejdåååååå.
Hanna: Jo.
Alla på festen: NEEEEJDÅ!!






Ja, det är ju klart att jag provade.
Såhär i efterhand har jag två tankar.

  1. Klart som fan man mår illa. Vilken tur att jag provade tillsammans med Amanda som jag inte behöver spela macho med.
  2. Herrejävlar, nickokick.

Kommentarer
Postat av: Lexi

usch fy, snus är bläääää

2008-11-17 @ 10:43:32
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: EgoElin

Oj. Va duktigt av dej, jag har inte gjort min snusdebut än även att folk omkring mej tjatar. Jag är för feg :O

2008-11-18 @ 15:51:24
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Mins första gången jag provade, typ på en julavslutning i skolan. Rektorn pratade alltid så länge så man nästan hann somna av rastlöshet. Väldigt många av mina vänner snusar så en av dem tyckte att jag skulle ta en snus så jag skulle hålla mig vaken.

Kan säga som så här. Jag åt inget på hela den dagen. Mådde så illa efter den där äckliga "göreborgsrapen" haha..

2008-11-20 @ 11:00:46
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0