Tråkiga Australiensare!

I över en vecka har vi laddat för ikväll.
Joels klass har sina slutprov och som sig brukligt bör ska de ut på krogen och supa efteråt.
"oj oj vad kul vi ska ha" säger de. "uj uj vad fulla vi ska bli"

Inte bara Joels klass ska ut, jag har bjudit folk från min klass med.
"Oh vad rooooligt!" säger de "oooh jag lääääängtar"

Men när dagen D infaller låter det inte lika muntert. Återigen ramlar ursäkterna in. Folk slingrar sig och avbokar, orkar inte, har inte råd, har andra planer, är trötta, är bajskorvar. Fy fan vad tråkiga de är.

Jag undrar, vill inte folk ha kul? Är de allergiska mot umgänge?
Är jag och Joel så trista? Är Australiensarna världens tråkigaste?

Tur att det är några svenskar med i alla fall. Nu ska vi visa hur riktiga vikingar festar. Fullt ös - medvetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0