Systrami

Har just haft ett mycket långt och trevligt samtal med min kära syster. Det är helt livsfarligt att ringa henne! hade tänkt ett kort hej men i slutändan blev det 47 minuter.. på mobil.. från Australien.
40 dollar men det var det värt gumman!!! ;D

Syster i fråga heter Sofia och är min ögonsten. Fick just reda på att hon är "beroende av min blogg" och firar givetvis detta med ett helt inlägg i hennes ära.

Inte bara är hon så söt att hon åker och möter mig i Thailand på vägen hem, desutom får jag bo hos henne. (Det har jag inte frågat ännu men... det får jag väl?.. *ler oemotståndligt*)

image183

Lika som bär?
När vi var små blev vi ofta tagna för tvillingar, men idag tror ingen på att vi ens är släkt.
Vet inte hur jag ska tolka detta...


Kommentarer
Postat av: Petra

Älskar mina systrar till döds också! :-)
Tack för den rara kommentaren om Nova.
Sedan är jag nyfiken - Hur kommer det sig att du och Joel hamnat i Australien och vad gör ni där? Pluggar och dansar pole-dance har jag förstått i alla fall ;-).

2008-03-14 @ 15:35:24
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: t0tta

Japp, din syster är söt =)

Njä, när de ringer tänker jag helt enkelt bara köra på att det är självklart att de ska anställa mig.
Visst, jag har inte hållt homepartyn innan, men jag har fan VG i retorik och MVG i Svenska C...Att prata nåt så kul som sex, inför en grupp fruntimmer, lär KNAPPAST vara några problem.

2008-03-14 @ 22:00:23
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0