Smart snubbe denna där

När jag kom hem häromdagen mådde jag riktigt illa.
Satt på tåget med Emma och Stacie när jag helt plötsligt överfölls av impulsen att spy.
Tåget skumpade och krängde och jag mådde bara värre. Huvudet började dunka, precis bakom pannbenet.

Ramlade in i en Taxi och ber honom köra mig hem.
"Men det är ju inte långt dit! Varför går du inte?" frågar han.
"öööääähhh" svarar jag.

Väl hemma faller jag ihop på sängen och klagar högljutt om hur illa jag mår.
Funderar på om det är en mycket försenad bakfylla.
Joel tröstar mig så gott det går.
Kollar mig i spegeln och ser till min fasa hur magen är sju storlekar större än normalt.
Jag har en alien där inne!
Joel säger nejdå, och fortsätter trösta mig.

Nästa morgon är allt finemang och jag kan glatt konstatera att magen åter är platt. Jag ropar till Joel att illamåendet berodde nog på svullen mage. Han tittar på mig och är märkbart lättad.

"Åh vad bra. För din mage var verkligen stor igår.
Men jag ville inte säga att du såg tjock ut. Tänkte att det inte var läge för det."


image184

Smart Joel.
Mycket smart.

Kommentarer
Postat av: joel

jo.. fan vad underbar jag är ;)

och jag hade tänkt skriva massa mer men vi pratade ju just ;)

2008-03-17 @ 05:58:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHAHAHA... Ni är goa...

Jag gillar melodifestivalen ibland.. Men jag avskyr versionen som finns nu.. Med delfinaler, andra chansen och SEN final..Det var väl ca 15 år, då jag inte gillade den alls.. Tyckte bara det var skitmusik.. Men det har tagit sig ordentligt, de sista 2-3 åren, så nu är det värt att lyssna på igen.

2008-03-17 @ 06:13:53
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Petra

Joel borde få smisk!
Du kan lyssna på melodifestivallåtarna på svt.se =)

2008-03-17 @ 08:15:13
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Petra

Och missa för allt i världen inte länken där Björn Gustavsson beatboxar!!

2008-03-17 @ 08:17:14
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0