Jag ska bli brun!

Jaha, såhär efter 8 månader i Australien är det väl dags för mig att inse - jag kommer inte bli brun. Jag kan inte bli brun. Jag tillhör den lyckliga skara nordbor som växlar mellan rosa och vit. Inte är jag bitter för det.. neeej då. Rosa är en fin färg.

Men desperata tider kräver desperata åtgärder. Därför smög jag förbi apoteket och köpte den bästa krämen de hade för en fantasisumma.

Har nu följt alla krämer och instruktioner till punkt och pricka, det här är allvarliga grejor ser ni. Inte en, utan tre krämer skall involveras. Jag hoppas förtvivlat att detta inte bara är ett dumt PR trick utan att det faktiskt ger mig större chans till framgång. För oj vad jag behöver det. Mina tidigare experiment med brun utan sol har slutat... tja.. hrrrm... *tystnad*

image171

Gör mig brun nu älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men rosa ÄR fint! =)

2008-03-03 @ 17:24:38
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0