Jag kan inte, jag har mens

Liu = 25 år och från Kina. Min vän. Min klasskamrat.

Liu - Hej Hanna. Du har bastat!
Hanna - öööh hej.. hur visste du det?
Liu - Du är helt röd i ansiktet
Hanna - ååååhhh
Liu - Varför sa du inte till mig för??
Hanna - Åh förlåt! Jag visste inte att du vilja följa med.
Liu - Mjo. Näe det hade jag väl inte. *böjer sig fram och viskar* Jag har  m e n s.
Hanna - oh. Gillar du inte att basta när du har mens?
Liu -  BASTAR DU NÄR DU HAR MENS??
Hanna - Öh jo.. ja.. det gör jag väl. Ibland.
Liu - Hurdå?
Hanna - ?? va?
Liu - Hur gör du *ser sig orolig omkring*... med bindan?
Hanna - Jag använder en tampong..?
Liu - Vad är det?
Hanna - ???.......... Vill du att jag ska visa?


Kommentarer
Postat av: t0tta

Vi vill ha en utförlig beskrivning MED bilder på hur du visade =)

Men om man har gäster, är det jäkligt praktiskt med två bryggare... Det har man inte var dag, jag vet, men NÄR man har det, så går det inte en gång utan att man suckar för sig själv och undrar VARFÖR man inte köpte en med dubbla bryggare.

2008-03-28 @ 11:50:24
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

Ah.. Nu är du känslig.. Kan du visa henne (gjorde du det???) så kan du väl visa oss HUR du visade henne.. hehehe...

Jo, men det MÅSTE städas... Tredje världskriget, ligger i lä mot detta kaos.

2008-03-28 @ 14:23:28
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

Hehe, erkänn.. Du fiskar efter en extra puss..
*hånglar upp* ;)

2008-03-28 @ 15:05:08
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0