Favorit i repris: Jag älskar poledance

Efter mycket om och men kom jag i alla fall fram till min älskade poledance i tid. Och tur var väl det för det var bara jag och en annan tjej där :P

De frågade oroligt vart jag varit och hur det är med mig, och jag blir såklart glad över deras omtanke. Idag gick allt väldigt bra, trots att jag kämpade med vissa grepp så var det med ett stort leende på läpparna. Vi kunde alla skratta åt våra misstag och glädjas åt framstegen. Det kändes skönt att trots jag missat två klasser var jag inte så mycket efter.

Vi gjorde några hopp som gick väldigt fint, samt hoppade upp och satte oss på stången. Men det häftigaste var nog när vi provade det mest avancerade hittills: Stå på händer samtidigt som man håller sig uppe med bara ett ben runt stången. Är precis lika galet som det låter, men gick faktiskt väldigt bra! Jag ser fram emot att prova det igen.

Fick även reda på att min lärare jobbar som professionell exotic dancer på heltid, när hon inte tävlar i poledance såklart. Glatt frågade jag om man kunde få komma och kolla när hon uppträder, och se det var inga problem det! :) Kanske. Kanske.

Så här ser flickan ut i alla fall. Hon är ett riktigt muskelpaket.

image175

Kommentarer
Postat av: Petra

Precis sådär ser jag ut när jag gör min morgongympa.. typ..eller nästan... I wish!
Poledance låter skitkul! Är det lika vanligt som att gå på gymet där eller? När tror du det kommer till Sverige OCH kan man teckna någon extra olycksfallsförsäkring?

2008-03-06 @ 11:58:23
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0