Hur vet du om en man älskar dig?

Lördagskväll.
En skön sovmorgon, middag ute, regnig dag och Kill Bill 2.
Så ska livet levas.

Som grädde på moset har jag beställt chokladfondue. Mums vad gott det är. Och mycket frukt får man i sig också. Jag lagar till chokladen på bästa sätt, med toblerone givetvis. Serverar, trycker play och ställer in smaklökarna på fest.
Chokladen är bränd.

Ljuslågan går på LSD och bränner upp botten på hela skålen. Allt smakar sot. Hela klabbet smakar brännt. Min underläpp börjar darra, ska min delikata fondue bli förstörd? Joel, min riddare i skinande rustning, springer då till affären och köper ny toblerone. Så jag kan börja om från början, men göra allt rätt.


image97



Så svaret på frågan ovanför
Hur vet du om en man älskar dig?
Han springer ut en regnig kväll och köper choklad.
Det är kärlek.

Kommentarer
Postat av: n.

Aww gulligt :)

2008-01-19 @ 15:00:13
URL: http://Ideal2008.blogg.se
Postat av: t0tta

Måste instämma... aaawwwwww =)

2008-01-20 @ 02:24:49
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0