Vardagslyx

Idag gjorde jag något av det bästa jag någonsin fått för mig. Och tro mig, jag har haft många brillianta idéer i mina dagar.

Redan klockan halv sex ringde klockan och jag förbannade mig själv. Men sedan följer tidernas längsta dusch med temperaturer som hade flått en gris, vackra kläder och noggrann sminkning. Halv sju var jag redo och begav mig mot byn.

Väl framme glider jag graciöst in på hotell Clarion Royal Christiania och känner mig som en riktig primadonna. Här hugger jag in på den största frukostbuffén skådad sedan länge, och dessutom ekologisk.

Med munnen full av croisanter och jordgubbar läser jag en god bok och sitter kvar i minst en timma. Sedan tre djupa andetag och en perfekt start på dagen.

Prova det!
Du blir osårbar.

Kommentarer
Postat av: Karin

HejHannapanna, betalade du:)

Jag har din gamla vita mössa, den sóm du brukade dra ner över ansiktet när vi åkte till Mölndal.

Vill du h

2009-09-18 @ 21:26:33
Postat av: Anonym

HejHannapana, kul att höra om din frukost:)



Jag har din gamla vita mössa, den sóm du brukade dra ner över ansiktet när vi åkte till Mölndal.

Vill du ha den, ska jag lämna den till din mor eller what..



Karin

2009-09-18 @ 21:28:15
Postat av: Jackie

Hej Hanna. Jag läser inte din blogg slaviskt & jag är dålig på att kommentera när jag väl tittar in. Men det är någonting med dig, något så underbart vackert & sant, något som träffar mig rakt i hjärtat. Varje gång jag klickar mig in till bloggen hoppas jag att den ska finnas kvar & oroar mig för att den inte ska det, för om den försvann skulle jag förlora något fint. Förlora dig.

2009-09-19 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0