Nytt

Min älskade, vackra, fina sambo Amanda har en dröm här i livet. En dröm som hon jagat sedan jorden var platt och vi gick på fyra ben. Ett mål som har fått henne att utstå kemikurserna från helvetet, bioligilektionerna Gud glömde och den alldeles fruktade fysiken. Och inte bara det. Utan att dessutom gå ut gymnasiet med 20.0

Drömmen är att bli veterinär.
Och igår gick den drömmen i uppfyllelse.


Efter fler ansökningar är någon orkar räkna, så ringde de igår och erbjöd henne en reservplats. Problemet är dock att skolan redan börjat och hon måste vara där redan på måndag.

Så om två dagar flyttar Amanda ut, och jag vet inte vad som händer med lägenheten. Hur ska jag någonsin kunna bo ihop med någon annan?

Det gör ont som när man gör slut, kanske ännu mer eftersom vi fortfarande tycker om varandra och aldrig hade kunnat tänka oss detta scenario. Det går så fort. Efter ett samtal förändrades allt.

Jag känner lycka, glädje, hopp, förtvivlan och gråter när jag skriver detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0