Lägenheten är tom

Det är så sjukt. Nu när Amanda flyttat ut är hälften av alla saker borta.

Besick har jag inga till exempel.
Däremot en potatismosare (haha heter det så?!)
Papperskorgen på toaletten är borta, istället finns det en fin påse på golvet.
Och jag saknar redan den lilla koppen vi hade tandborstarna i.
Amandas rum ekar så tomt att jag var tvungen att stänga dörren.
Klockan i köket är borta, nu kommer jag bli sen till jobbet varje morgon!
TV finns det ingen, likaså musikanlägg, tallrikar, och varje elektronisk köksappart jag någonsin kommit i närheten av. Förutom mixern.

Jag har mixer, iskrossare, sprit och glas i överflöd.
Är inte livet ironiskt?

Kommentarer
Postat av: DD

Du är son en kille - du skaffar dig dom (o)nödvändiga prylarna i hushållet. Dags att skaffa ny "flickvän" alltså. You go girl! ;D



2009-09-06 @ 17:17:42
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0