End it with a bang!

Sista kvällen i Glasgow måste ju givetvis bli något spektakulärt. Vi räknade rast ut att hotell det var onödiga pengar när man skulle med flyget pervert tidigt nästa morgon.

Istället lägger vi pengarna på en riktig helkväll, har det galet roligt och drar ut till flygplatsen. När man är full är det nämligen mycket lättare att somna på de där obekväma stålbänkarna!

Jupp. Här har vi logik på hög nivå.
Men skicka två alkisar till Skottland och det kan inte gå på något annat sätt.


Eller jo... Kollegans lever var bra mycket mer trimmad än min så det blev mest jag som dansade, sjöng, skrattade, drgglade och sprang runt. Han fick den stora äran att skratta åt mig. Och att få av mig från tåget på rätt hållplats. Båda delarna klarades av med bravur och sedan tog det inte mer än tre millisekunder innan jag föll i en sömn som får törnrosa att verka lättstörd. Alldeles utmärkt.

Enda minuset i den här historien är hur jag bakfull som ett djur och med endast fyra timmars sömn i bagagen beger mig till jobbet så fort taxin anländer i Oslo. Direkt till jobbet. Utan att passera gå. Utan att åka hem och byta om. Där har vi en glad Hanna. Som snart, alldeles snart, får lov att somna.

God bless.

Kommentarer
Postat av: ullisar

galet galet!

2009-09-01 @ 23:44:24
URL: http://ullrika.se
Postat av: DD

aaaahhhh låter precis som min och S tur till London, minus jättefyllan.



SÅ ska en bra resa avslutas. Smällen får man ta en annan dag.



2009-09-02 @ 18:01:30
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0