Positiva Inlägget 3

Ja jag vet vad ni tänker:
Vad är det här för lycko-explosion? Är hon galen? Är hon full?

Svaret är nej, inte än, men fredagar ÄR ju helt enkelt bara bra dagar.
Då är det faktiskt inte lov att vara deppig.

Nu vill jag att ni alla ser till höger, och tar en titt på den senaste nedräknaren.

Tots att det är löning idag är mina rikedom så extremt kortvarig att svenskens genomsnittssamlag slår det med hästlängder. Så fort lönen ens snuddade vid mitt konto lyckades jag köpa mig mina drömmars resa.

Den 11 Mars bär det av till Fiji, Nya Zealand och sedan återkomst till mitt älskade Sydney. Där vankas bröllop hos min kära vän Priyanka.

OJ vad jag längtar. Det blir en lång, lång vinter.


Kommentarer
Postat av: t0tta

Ok.. Du har en rymlig resväska, med plats för en t0tta också, tar jag för givet ;-)

2009-11-06 @ 19:16:01
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0