Twitter

Som ni ser har jag lyckats trolla bort min profilbild. Skulle gå in och leka lite med koderna och vips så var den borta! Det är lite magiskt det där, med koder och krafs, och jag fattar inte varför envisar med att gå in och rota i dem.

Men orsaken till all denna orda kom i alla fall fram!
Jag tänkte försöka det här med twitter, i någon sorts samklang med bloggen.

Således har vi nu en live-feed med mina senaste twitter uppdateringar, som ligger jämte mina senaste blogg-uppdateringar. Fiffigt va!?

Blev nu vansinnigt nyfiken på om det är någon annan där ute som också har twitter? Det ska ju vara så vansinningt poppis, det har jag minsann läst i tidingen. Flera gånger. Jajamensan.

Droppa en länk nedan är ni hyggliga, så ska jag nyfiket utforska allt medans kvällen lider mot natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0