Sitter här och är oförskämt lycklig

Hallå och god morgon liksom. Idag fullkomligt sprutar jag endorfiner ur öronen. Solen skiner och jag fick inte mindre än 15 timmars ostörd sömn. Gos-behovet är tillfredsställt efter tre mysiga dagar tillsammans med kollegan.

Lägenheten är förvånansvärt ren med tanke på hur lite jag har brytt mig om städning, och trots affärernas vägran att hålla öppet på söndagar finns det faktiskt lite mat i kylen.

Idag har jag redan tagit mig en tur på min underbara pole, och klarade till min förvåning en utvändig diamant. Detta applåderades och jag firade med att ta filten ned till älven och ligga där i några timmar. Som sällskap har jag Paolo Coelho och hans bok 11 minuter.

Dagen blir ju inte direkt sämre av att vi här i Norge fortfarande har ledigt på annandag pingst, vilket betyder att jobbångesten håller sig borta ett tag till. Och dessutom, vilket ångest är det jag snackar om? Fredagen gick kalas och jag knäckte budgetten så till den grad att min chef gav oss eftermiddagen ledigt och dessutom skickade berömmande sms under kvällen.

Livet är så jävla najs just nu. Jag är så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0