My game

För två veckor sedan läste jag boken "The Game" av Neil Strauss. Den upp-hajpade, medieuppmärksammade och högst kritiserade boken som lär killar hur man raggar på damer. I rent utbildande syfte tänkte jag att det kunde vara kul att se hur och vad de ska göra, för att få oss på fall.

Personligen tyckte jag det var lite läskigt, hur mycket av det han skrev stämde. För det var inga vacka historier. Mycket av kontentan i boken var att man ska inte vara för tillänglig, på alla möjliga nivåer. Kanske rent av lite elak. Och detta fungerar ju, givetvis. Trots att många damer blånekar, vet både du och jag att detta stämmer alldeles för väl.

Om jag nu hade behövt en ytterligare bekräftelse så fick jag den igår. Damen som jag haft ångest för att ringa i flera dagar, ringde och bjöd ut mig på dejt när jag inte hörde av mig. Kvällen spenderades med gos och puss, men när jag var tvungen att gå hem ville hon inte släppa taget. Ju mer jag nekade, desto mer ville hon ha mig.

Det var rent facierande att se på. Jag hade verkligen tänkt att säga adjö och god natt, men för varje nej från min sida fördubblades hennes ansträngningar. Och så sade jag nej igen och de fyradubblades. Så ja.. kunde ju inte göra flickstackarn ledsen. Hon fick ju följa med hem trots allt då!

Kommentarer
Postat av: linn

jag vet! visst är det sjukt.



jag bad en killkompis praktisera det där en kväll.

jag skojar inte när jag säger att jag tappade hakan.



det var sjukt enkelt.



när kommer boken om hur man lurar killar?

2009-05-04 @ 12:49:15
URL: http://unstylisch.blogg.se/
Postat av: Njorun

Ja det undrar jag också. Eller vid närmare eftertanke, jag tror nog redan den finns ute. Den heter playboy.



Så mycket förtroende har jag i den manliga halvan här på vår jord...

2009-05-04 @ 18:54:28
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0