Måndagsmorgon

Dagen började med ett mycket ilsket samtal till CSN. Efter att ha bråkat i en timma, blivit kopplad 7 gånger och snackat med 5 olika personer kan man dela in svaren i två olika läger:

Fittorna. Och Mysbjörnarna.

Jag fick hela tiden olika svar om vad som kommer till å ske med min återbetalning, men hälften av CSN-nissarna verkar stå på min sida, och hälften på djävulens sida. Om jag har tur med handläggaren som ska behandla min överklagan, kanske det här kan gå vägen. Kanske. Kanske. k a n s k e. Fast just nu känner jag mig allmänt pessimistisk.

Sedan blev inte dagen direkt bättre. Fick besked om att min pappa ligger på sjukhus och jag är fast i Oslo. Får hoppas att saker blir bättre annars ser vi på tjänstledigt och en resa hem för lite VAP. Vård av Pappa.

Motivationen ligger således på -697 och jag hoppas att dagens löppass ska pigga upp mig. Solsken och mannen som log på ljudbok. Spåret bredvid älven. Kan nog bli bra.

Kommentarer
Postat av: Agge

Verkar som att nån behöver en kram! KRAM!

2009-05-11 @ 19:32:22
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okay, nu har jag hållit mig jättelänge, men eftersom du klagar på oss när vi pratar - "kommer till å ske"?!?

Skäms, Hanny, skämsk...

2009-05-12 @ 00:32:25
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0