Lite ont i magen bara

Nu är det banne mig dags för ännu en blekning. Hitills har jag klarat mig väldigt bra på fegis-varianten och bokat in frissan i samband med mina sverigebesök. Vi vet ju alla hur svårt det kan vara att byta frisör?!

Har spanat in ett ställe på väg till jobbet ett par dagar, och idag tar jag det stora steget. Går in och finner en helt öde salong. I ett hörn står inte mindre än två frisörer och jobbar på en kund.

Tänker att jaja det behöver ju inte betyda någonting.
När jag frågar om lediga tider får jag beskedet att jag kan komma när som helt. PRECIS när som helst. Jag ber om lördag kl 15, antagligen tidernas mest populära klipptid, och får ett "Jajamensan!" till svar.

Borde jag vara orolig att jag är enda kunden som verkar gå hit?
Eller bara chilla och njuta av servicen jag kommer få?
Kommer jag har håret kvar efter lördag?

Så många frågor. Absolut inga svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0