Dagens dilemma

Eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill med fröken Blåhår så har jag spenderat veckan med att väldigt mycket inte höra av mig till henne, trots att jag lovat. Vilket då tydligen triggar igång "the Game" effekten. För plötsligt verkar något brista för henne och hon bara MÅSTE få kontakt.

Vilket resluterar i ett sms, två missade samtal, samt ett röstmeddelande.
I loppet av två timmar. Här sitter jag och har lite panik. Är det fel på mig som får svårt att andas av denna intensitet i kontaktsökandet? Är hon lite loco? Eller är jag helt enkelt såååååå bra? hehe.

Fast helt seriöst mina kära medmänniskor. Vad ska jag egentligen göra med det här? Donnan vill träffas på lördag, och jag vet helt enkelt inte. Ska jag ge det ett försök till? Eller har jag rätt att bli skrämd på flykten och kalla henne klängig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0