Ps. I rock!

Kan inte låta bli att skryta om hur underbart bra det går på jobbet. Som dom flesta här antagligen vet underhåller jag en stark och livslång passion för Photoshop. Jag fick mitt första program när jag var 10 år och har aldrig slutat leka och experimentera med vad som enligt mig är det bästa programmet ute på marknaden.

Detta har min chef lyckats plocka upp, då jag dagligen tjatar om det underbara programmet. Till slut orkade han inte lyssna på mitt malande, och kom med följande idé:

Idium erbjuder från och med nu kurs i bildredigering för sina kunder, och den eminenta kursledaren är ingen mindre än allas vår Hanna. För 2000 pix får du lyssna på mig när jag babblar i två timmar, tillsammans med nio andra ivriga norrmän. Jag ska försöka trycka in pixlar, kontrast, kurvor och vitbalans i deras hjärna, tills det inte finns plats till något mer.

Läs mer om hur underbar jag är här:

Efter två månader på Idium har jag satt salg-rekord, förälskat mig i jobbet, blivit flash-ansvarig samt kursledare.
Det finns ingen som kan få ned mig på jorden just nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Stort grattis till all framgång! Jag blir pepp av dig.

2009-03-11 @ 20:46:48
Postat av: scream and shout

Folk kommer inte söka till kursen för att lyssna på dig. De kommer söka för att du var så jävla het på den där bilden på sidan ;D

2009-03-11 @ 21:40:54
URL: http://screamandshout.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag är så avundsjuk på dig! Du har mitt drömjobb :D

2009-03-11 @ 23:10:57
URL: http://goosebumps.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad kul! Grattis! Visst är det härligt att göra karriär i Norge :)

2009-03-12 @ 09:41:03
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: t0tta

Men får du inte abstinens efter svenska?? Efter 3 dagar i Oslo, stod jag inte ut längre... Jag höll på at avlida av svenskabrist.

2009-03-12 @ 16:34:35
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0