Idag är jag sur

Och kanske lite arg...

Idag är dagen då Edvin går i landsflykt.

Tydligen så är inte Norge gott nog åt honom. Endast det kalla och karga Norrland kan stilla hans hemlängtan, och idag går turen hem. Jag har skällt på honom, vädjat till honom, försökt med mutor och glass men inget kan få snubben att ändra sig. Ja, försökte faktiskt i ren desperation med silet treatment, även fast det som alltid slår bakut och har noll effekt på killar.

Jag är så sur på honom för att han sticker och lämnar mig här.
Eller.. så är jag helt enkelt ledsen över att behöva säga farväl till ännu en vän.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tejpa fast honom! Silvertejp är oslagbart i sådana situationer!

2009-03-24 @ 09:51:36
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Anna

Hmm, kom just på att jag visst råkade avslöja hur det kommer sig att min kille inte stuckit. Du skvallrar väl inte åt nån?! :P

2009-03-24 @ 09:52:15
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0