To Do Mallorca

Åker faktiskt till Sverige i morgon. För att åka till Mallis på lördag. Det är typ noll tid kvar. Cirka sisådär. För att bota min panik/ångest/panikångest/magont/oro/allmäna obehag kommer här den mycket sofistikerade to-do listan:

  • Boka tågbiljett till karlstad
  • Köpa reseförsäkring
  • Packa alla nödvändiga P:n - Pengar, Pass, P-piller
  • Packa alla onödvägheter
  • Leta reda på biljetterna
  • Hoppa upp och ned i extas
  • Städa så att Amanda inte har ihjäl mig när jag kommer hem
  • Fixa reselitteratur
  • Fundera på en den gigantiska "Action Script 3 in Flash" faller in under ovan nämda kategori
  • Skriva testamente ifall planet krashar
  • Paus för packnings-snack
  • Fundera på om jag ska handla godis till tågresan
  • Inse att det är onödigt och skippa det
  • Knö ned allt i en alldles för stor resväska
  • Vara orolig över att jag får övervikt men inte har någon våg att kolla med
  • Irra runt planlöst
  • Förgäves försöka komma på vad jag har glömt

Kommentarer
Postat av: Sketis

Jag är lite nyfiken på sista raden "Förgäves försöka komma på vad jag har glömt".



Har du kommit på det än, eller har du inte ens försökt?



Om du har försökt, men inte kommit på det än, då har du ju förgäves försökt komma på det och kan således stryka den delen från din lista med. Eller hur? :)

2009-07-04 @ 10:58:36
URL: http://sketaful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0