Knickers, Thongs, Hipsters

Idag är första kvällen med Kollegan sedan jag kom hem. Det vankas mÿskväll med film och popcorn. Lite casual sådär, lite chill.

Men det är inte barabara.

Redan såhär på morgonen står jag inför det mycket viktiga trosvalet! Nu är det viktigt att jag ser sexy ut utan att vara pretantiös. Inte se uppklädd ut men ändå vara undebar i bara mässingen. Casual Hot, you know waddajmin?

Jag rotar igenom lådan och ratar raskt varje par. För stora, för små, för mycket spets, för gamla, för fula... Plötsligt verkar mitt underklädesutbud endast bestå av en låda full med mens-trosor??

Jag funderar en stund på att gå commando för att slippa välja.
Men så minns jag att det hamnade på top 5 på aftonbladets osexighetslista...

  • Nöjer mig med ett par pretto svarta i spets
  • Bestämmer mig för att nu är det banne mig dags att uppdatera utbudet.
  • Inser att jag har inga pengar
  • Rotar i plånboken
  • Finner ett gåvekort på 200.
  • Jublar!
  • Inser att detta är inte 1990 och att 200 kronor nuförtiden räcker till 2 1/3 trosa...

Kommentarer
Postat av: ullisar

2,5? räcker det inte med två? ett par dit och ett par hem :)

2009-07-30 @ 22:34:34
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0