Ett kärt återseende

Jag vet inte vilka av er som kommer ihåg min vän Priyanka från skolan i Australien. Strax innan jag åkte bjöd hon in mig till sitt bröllop och jag blev eld och lågor.

Nu har den officiella inbjudan kommit =)

Den 17 december 2009 ska jag på ett buddistiskt indisk/singalesiskt bröllop i Sri Lanka. Jag glädjer mig väldigt och ser fram emot en upplevelse jag aldrig kommer glömma. Samtidigt känner jag hur det riktigt kliar i benen av reslusta. Det är tveksamt om jag kommer raka vägen hem efter det. Väldigt tveksamt.








Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer ihåg! Du stekte naanbröd hemma hos henne, tror jag nog. Jag kan min Hanna. Och jag vill också åka till Sri Lanka.

2009-01-12 @ 09:44:12
URL: http://trasi.webblogg.se/
Postat av: DD

Coolt! =)



men va tusan köper man i bröllopspresent till ett sånt par? En elefant med guldtäcke...eller? Brödrost låter lite sådär "no no" på något vis.







2009-01-12 @ 11:08:37
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill minnas att hon använde dig som täckmantel? var det för att kunna träffa denna herre som hon nu skall gifta sig med kanske?

2009-01-13 @ 21:18:27
Postat av: ullrika

va roligt med stor fest! och lååång resa. föreslår att du tar ett halvår tjänstledigt och lullar omkring där nere ett slag :)



nu åker förresten vi snart. imorron. om det inte blir resdagbok under resan så "hörs" vi när jag kommer hem.



krams som tusan sålänge!

2009-01-13 @ 23:40:03
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0