Om ovändade vändningar

Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig, vilket är själva grundkärnan i livet. Man vet aldrig, aldrig vad som kommer. Du får gärna planera, drömma och hoppas men i slutändan är det slumpen som har det sista ordet. Eller Gud om ni så vill. Vad jag försöker komma fram till med allt det här filsofiska snacket är att livet just tagit en oväntad sväng.

När demens-Amanda meddelade att hon inte kunde följa med på bartenderkursen på grund av ett bortglömt bröllop, kom det sig så att jag valde att åka tillsammans med någon annan. En av mina läsare närmare bestämt. Vi har läst varandras bloggar ett tag och jag gillar tjejen skarpt. Dessutom - vilket sätt är bättre att lära känna varandra än tre dyngraka veckor på Mallorca.

Jag glädjer mig.
Bloggar är fan bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

ett litet tag där i början så trodde jag du skulle förkunna att du var gravid. Vad blåst jag blev :P

2009-01-14 @ 18:11:30
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja men visst är de? Jag är så glad för att det blev som det blev. och för att du fick mig att göra det här!



Och det är ju när man är packad man är ärlig, det är ju alltid bäst att va när man lär känna folk ;)

2009-01-14 @ 19:50:28
URL: http://unstylisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

gooosh!! Älskar din blogg!! :)

2009-01-14 @ 19:51:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0