Att spy eller inte, det är frågan

Tjocka och belåtna sitter vi i soffan.

Hanna: Åh, tänk vad skönt det hade varit att spy nu.
Amanda: Eh? nej?
Hanna: Jo men jag äter ju alltid så mycket att jag mår illa. Det finns ju inget "svulla med måtta". Så nu sitter jag är och känner att det är sekunder kvar tills jag exploderar. Och då tänker jag att det hade varit skönt att spy. Så kunde jag äta lite mer.
Amanda: Du är ju sjuk i huvudet. Det där kallas bulimi.
Hanna: Jo fast jag gör det ju inte. Jag tycker det är alldeles för äckligt att spy. Så jag svullar utan att spy upp det. Då kallas det bara för en vanlig onsdag.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha :P

2009-02-05 @ 23:50:22
URL: http://unstylisch.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Omvänd bulimi brukar jag kalla dä. Jag är likadan.. jag äter tills jag mår illa..å då äter jag lite till bara för att. Typ :O

2009-02-06 @ 16:12:10
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0