jag-borde-jobba-men-vill-inte-lista

Du heter: Hanna
Smeknamn: Inte så många.. Njorun, Njorre (?), Hannah Montana, Honey, Strumpan, Porr-Hanna, Bröst-Hanna och Holmis är väl de jag hört.
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Hehe. Kanske Moby - porcelain? Annars lyssnar jag inte så mycket på musik när jag ska sörja.
Vad tror folk om dig: Herre gud vilken svår fråga. Jag tror att folk kan ta mig som sprudlande glad, lite halvdum, en satmara eller ganska obetydlig.
Stämmer det: Beror väl på vad jag är ute efter.
Vad får du oftast komplimanger för: Min hud, faktiskt.
Vad säger du för att imponera på någon: Visste du att man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten?
Hur imponerar man på dig: Överraska! Folk med flera dimensioner imponerar.
Brukar du skratta för dig själv: Ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jeg fikser billetter forresten :)"
Var bor du: Grünnerløkka, Oslo
Trivs du där: Ja, gillar området mer än jag borde.
Äger du några Converse: Nej. De hittar du aldrig i min skohylla...
Brukar du bli för full: Ja. Trots traditionsenliga pils var fredag räcker det fortfarande med att lukta på en öl för att jag ska bli rund under fötterna!
Är du allergisk mot något: Jo. Hundar, katter, pollen och stenfrukter. Men jag lever i förnekelse och skiter högakttligen i det.
Har du haft sex idag: Inte än.
Nästa mål i ditt liv: Göra karriär och åka jorden runt. Deadline satt till i April!
Hur svarar du i mobilen: "Aaaaa det var Hanna" Alt. "Hey Cowboy"
Vem ringde du senast: Kollegan
Vad sa den du senast pratade med i telefon: "Vi är lite sena, ställer du dig i kö?"
Antal timmar sömn i natt: 12 duktiga timmar.
Sov du ensam: Yep.
Brukar du komma i tid: På något magiskt sätt ja. Trots jag alltid går hemmifrån för sent!
När mår du bra: När jag målar.
När blev du fotad senast: Det var förvånansvärt länge sedan faktiskt. När Alicia var här?
Hur känner du dig nu: Lite halvångest. Lite halvglad. 50-50 sådär.
Vanligast färg på dina kläder: Åååå vad jag önskar att jag kunde säga något annat än svart här.
Vad tycker du om fötter: Likgiltig.
Vad saknar du: Ekonomiskt sinne, en privatjet, äggkokare
Hade du en bra kväll igår: Yes. Konsert med Fuck Buttons som trots dålig administration lyckades överraska.
Favoritdryck på morgonen: O'boy! Minus 100 vuxenpoäng?
Rakar du benen: Det händer. Är bortskämd med dålig hårväxt så det är mest när jag ska göra mig till.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt kl 22. Sömn är viktigt!
Är du blyg: Nej inte egentligen. Kan gärna spela blyg om det passar sig.
Sysslar du med någon idrott: Nej, är lite småallergisk mot ordet idrott.
Vill du hellre ha mail än brev: Vad är det för en fråga? Ja som fan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, för någon.
Har du spytt offentligt: Räknas spårvagnen i Göteborg? Torget i Alingsås? Isch. Illa.
Är du nöjd med ditt liv: Ja så långt, glädjer mig till fortsättningen.
Är du bortskämd: Jo. Lite.
Vad gör du i morgon: Jobbar häcken av mig, räknar ned till julledigheten.
Vad är det värsta du vet: Tomater, arrogans, missförstånd
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Eh. kanske 2000?
Vad längtar du till: Den 17 december. Då börjar allt.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, underbara vännerna som håller i vått och torrt trots att jag flytter runt som en stolle.
Vad använder du för shampoo: Dark Brunette från Toni & Guy.
Hur gammal är du: 23
Du samlar på: Färdbevis. Som jag till allas förtvivlan gör om till konst!
Gröna eller röda äpplen: Gröna! Röda kliar i hela munnen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Edvin, Amanda eller Mamma.
Gillar du golf: Har aldrig förstått grejen. Golf, really?
Vilken tid gick du upp idag: Vaknade säkert runt 12. Gick upp långt senare.
Har du sovit i den egen säng i natt: Yep.
Har du strumpor på dig nu: Ja. Sitter på jobbet, då får man försöka vara anständig.
Är det okej att gråta: Ja! Mer gråt åt folket!
När grät du senast: Här
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Säga upp mig och bara sticka. Bort. Tills pengarna tar slut.
Bär du glasögon eller linser: Linser. Fast min optiker tycker jag borde ha BÅDE linser och läsglasögon ovanpå. Jag menar att det är alldeles för twisted för mig.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Kunde inte bry mig mindre.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag är bakis vaknar jag alltid hysteriskt tidigt. Lite halvjobbigt.
Vill du gifta dig: Tror det.
Vill du ha barn: Nej, inte som det känns just nu. Kanske fosterbarn någon gång i framtiden.
Solar du ofta: Nej. Helt onödigt för någon som aldrig får färg.
Är du bra på att laga mat: Bättre än man skulle kunna tro med tanke på mina matvanor.
Är du flygrädd: Var inte det tills en olycklig flygning mellan Aukland och Sydney.
Hur vig är du: Okej.
Är du musikalisk: Inte alls. Men jag ska lära mig!
Vad dricker du helt när du är törstig: Iste! Yumma!
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på ett något efter döden.
Tycker du om sushi: Jag tycker om att se på sushi.
Vad äter du helst när du ser på film: Grönsaker, dip och popcorn.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Min plånbok har tandläkarskräck.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jo det har man väl.
Senaste låten du hörde: Ingen aning vad den heter. Edvard sitter och spelar massa galen musik just nu.

Kommentarer
Postat av: annuendag

Vad läskigt med linser Och glasögon!

2009-12-06 @ 19:19:04
URL: http://annuendag.blogg.se/
Postat av: t0tta

I så fall har jag också -100 i vuxenpoäng.. (haha, det kan jag behöva). Oboj är oslagbart.

2009-12-06 @ 23:40:41
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: I löv it too! Funderar på att skaffa den;D

2009-12-07 @ 06:46:46
URL: http://sandrasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0