Blir lite trött

Hade inte förväntat mig att julbordet skulle bli SÅ kliché.
Inte bara en, utan två manliga kollegor hade ytterst svårt att hålla händerna till sig själva.

Och då menar jag seriösa prolbem. De gick allt för långt.
Det var obehagligt på flera nivåer och jag är så glad att jag är ledig så jag slipper se deras fula nunor på jobbet i det närmaste. Hur ska jag kunna jobba bredvid dem nu?

Dessutom blir ju givetvis Kollegan, min André, superbesviken på sina arbetskamrater. Det är ju bara så fruktansvärt fel, det är ett svek mot oss båda.

Och den fråga jag nu ställer mig själv, om och om igen, är nu vad gör jag för att uppmunta sådant beteende? Det är inte första gången. Både kollegor och kunder. Uppenbarligen måste det vara något hos mig. Och det måste sluta.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Jag har förmodligen samma fel.. vad gör vi?

Jag verkar få precis alla å tro att jag vill ligga med dom!

Vi sitter nog inne med alldeles på tok för mycke charm ;)

2009-12-21 @ 17:36:04
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Sketis

Vad jag lagt märke till så verkar det som att de kvinnor som blir mest påhoppade är de samma som är roligast, trevligast. De som pratar på och beter sig lika öppet som män (ja enligt fördomarna nu alltså).



Tyvärr verkar vi av det manliga könet inte kunna handskas med sådant så jag antar att jag här med måste medge viss skuld för att kvinnor inte vågar ta för sig på festerna... livet... ect... Eller ja, inte skuld för mig själv då, men för det manliga släktet jag faktiskt tillhör (sist jag kollade efter).



Det är sorgligt att det ska vara så...

2009-12-23 @ 03:10:44
URL: http://sketaful.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0