Män i kilt

Fråga: Vad är sexigare än en skotte i kilt?
Svar:  Absolut ingenting!



Vad gör man då när 20 000 av dem bestämmer sig för att samlas i en liten by och tävla i manliga sporter såsom kast med gigantisk sten, eller hiva trästock? Det finns bara ett svar; Man åker dit, flämtar, tar kort och dregglar för glatta livet.

Genom detta fann jag modet och motivationen till att våga boka flyg med ökända Ryan Air, och om exakt en vecka sitter jag på planet till Glasgow. Lyckades till och med lura med Kollegan som jag minsann ska klämma i en kilt om det så är det sista jag gör.

Låt avundsjukan flöda!

Cowal Highland Gathering

Kommentarer
Postat av: ullisar

klämma ur kilten istället kanske?

:)

2009-08-20 @ 23:44:43
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0