FYI

Så är couchsuring så jäkla ball. Nu tycker jag helt ärlig att alla ni som läser ska gå in på www.couchsurfing.com och registera en profil. Alla som jag har träffat därigenom har varit oförglömliga upplevelse, på helt olika plan. Den gemensamma nämnaren är att alla är öppna för nya upplevelser och genuint intresserade i precis allt.

Couchsurfing är en sida för mina själsfränder, de som inte kan sitta still utan konsant måste se mer, lära mer, upptäcka vad som finns utanför hemmets fyra väggar. De som  uppskattar och utmanar livet, de som har nomadblod i venerna. Folk som mig.

Hade ännu ett besök i helgen som jag ganska brutalt introducerade till Oslos uteliv. And he loved it. Och jag fick snacka engelska hela helgen. Yay.

Det enda trista med couchsuring är att man får så många vänner, som måste lämna en så snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0