En riktigt god påsk

Jag vet inte riktigt om det var Alingsås eller Alcudia jag åkte hem till över påsk, för vädret kunde inte vara mer olikt vad vi har i Oslo. Här stålar solen och jag suger åt mig likt en uttorkad kaktus. 20 grader mätte vi och jag passade på att fira med en mjukglass.

Kort sagt är den här påsken alldeles fenomenal, jag skulle nästan kunna drista mig till att mumla något om bäst någonsin. Vi sitter ute och njuter av påskmiddagar, familjemiddagar, åker till stugan, solar, springer, shoppar och bara mår allmänt bra.

Igår när jag och lillebror sitter ute tittar han på mig och säger "det här verkar vara för bra för att vara sant"
och jag kan inget annat än att hålla med.

Så ni kanske förstår, varför datorn får vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0