Två tankar på kvällskvisten

1. Hur kan så många känslor få plats i min lilla kropp? Hela jag är en enda berg-och-dal bana när det gäller känslor och humör. Det är som att allt jag någonsin känns fortfarande ligger kvar, och något så banalt som ett rött lönnlöv kan få mitt hjärta att svämma över.

2. Är jag totalt dum i huvudet? Varför, o varför får jag för mig så konstiga saker. Inte ens hann jag hem innan nästa flytt var planerad. Varför kan jag inte sitta still, varför är jag så rastlös? En del i mig skriker efter lugn och ro, men en annan starkare kraft driver mig till att ständigt testa mina gränser. Jag vet vet att så fort jag vant mig vid livet i Norge kommer nästa äventyr. Jag drömmer redan om Kina.

Kommentarer
Postat av: Sketis

Ja du. Har du testat dig för ADHD? Damp? Kanske Borderline?



Själv tror jag att du lider av den hemska sjukdomen levnadslust :)

2008-09-29 @ 03:17:56
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kom nån gång då! Jag behöver dig här baby, det är därför du måste hit.

2008-09-29 @ 16:13:13
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0