Home sweet home

Äntligen.
Vad skönt att återse min stökiga lägenhet, gamla disk och obäddade säng. (speciellt det sistnämnda!) Funderar lite smått om jag håller på att mecka med tidszoner, alternativt tidsresor, i allt mitt flängande till Norge för hur kan det fortfarande vara samma dag som när jag åkte hemifrån?

Det är lustigt hur slut man blir av att åka tåg två timmar, buss 8 timmar och sedan promendera i 6 timmar. Hamnade på bakom en väldigt illaluktande man på resan hem och har haft många, långa filosofiska diskussioner med mig själv om hur det ens är fysiskt möjligt att stinka så. Som tur var tuppade jag av halvvägs in i resan och kunde glömma näsans obehag för en stund.



Så här vacker och intressant är jag på resande fot.

Är nu så trött att jag knappt hittar entertangenten. Tänk att det tog mig 20 minuter att skriva detta inlägg enbart av alla stavfel. Nu står total kollaps i sängen på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0