Förvirrade tankar en söndagsmorgon

Istället för att ligga i sängen och gosa så som man borde göra en lördagsmorgon är jag i bilen på väg till Oslo. Sista flyttlasset går nu med alla onödiga prylar som inte fick plats i resväskan första vändan. Alla saker som jag skulle kunna leva utan, men inte vill.

Det är lite märkligt egentligen, kommer jag bli lyckligare av min morgonrock? Blir de trendiga ljushållarna en stor källa till glädje i mitt nya liv? Vilken betydelse kommer egentligen tidskriftssamlarna ha för mig?

Jag känner mig inte väldigt materlialistisk men hoppas ändå att de onödiga prylarna gör mig lycklig, för jag är lite depp. Hade en väldigt symbolisk dröm där Joels familj meddelade att jag inte längre är välkommen, och jag vet precis varför den kom nu.

Lämnade tillbaka nyckeln till Joels lägenhet igår.
Hårt slag det där.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Aj *kramar*



Jodå... Ljusstakar skänker alltid glädje =) (utom kanske när man ska flytta dem. skratt)

2008-10-12 @ 11:30:54
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: lena

Blev alldelaes kall när jag läste vad du skrivit! Hos oss är du alltid välkommen - dina tavlor hänger fortfarande på hedersplats.

2008-10-14 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0