Jag är inte alkis

Nykter utgång igår. Trots att kvällen var hyfsat lam är det nästan värt det när man är så här pigg och fräsch dagen efter! Yahoo! Vaknade till och med 5 minuter innan klockan ringde, ni vet sådär som pansionärer gör. Kan ju meddela att så här utvilad känner jag mig inte efter en vanlig hederlig filmkväll spetsad med chip och 8 timmars skönhetssömn.

Kan dela upp kvällen i några stödord för alla läsares stora nöje:
  • Hard Rock
  • Bondkväll
  • Grym sexuell spänning. Tyvärr var jag inte en av de inblandade utan fick den stora äran att sitta bredvid och fundera på hur många nanosekunder till det dröjer innan de erkänner för sig själva att det kommer hända.

Ikväll träffas samma ansvarfulla liga, men denna gången försedda med en BiB. Så kan jag jämföra kvällarna och se vilket lag jag borde spela för egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0