Till slut hände det..

Ja, det var väl bara en tidsfråga innan det skulle hända...

Jag kommer hem, oskyldig som ett lamm och har köpt superfint toalettpapper. Jag tar det fina paketet under armen och öppnar dörren till toaletten. Där möts jag av inget mindre än en naken korean. Av manligt kön. En stor buske med en liten larv syntes i spegeln.

I nästa sekund slås dörren igen mot min panna, jag fattar inte vad som just hänt. Förvirrat irrar jag bort till Yvette och stammar fram:
"Jag såg just Og-Che naken!!"

Jag hade gärna kunnat skratta bort det,
men stackars Og-che skäms så att vi inte längre kan vara i samma rum.
Det är väl tur att vu flyttar snart, för hans skull.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha stackarn. men med tanke på den åsynen kan man ju fortfarande fråga sig om de va värst för honom eller dig..

2008-05-17 @ 13:41:59
URL: http://sandraofsweden.blogg.se/
Postat av: Fröken Wallenberg

OJ!!! BIG NEWS!!!! Synd att du inte hade kameran!!! Fatta första sidan på Bloggbladet!!!





Men, är koreaner mer generade än svenskar? En svensk kille hade definitivt ryckt in dig snabbt i badrummet, låst dörren och sagt: Men tjena blondinsnygging, ska vi göra lite korv med bröd tillsammans? Jag har korven, du står för bröna ...

2008-05-17 @ 21:09:32
Postat av: Linn

Fan vad härligt med en naken korean!

Hoppas du har hört nyheten.



Du och joel ska flytta in hos mig när ni kommer till sverige. Wiiieeee :P

Henk åker ju inte i fínkan utan att passera gå, för dildostölden;O

2008-05-18 @ 03:09:41
URL: http://unstylisch.blogg.se/
Postat av: lyssie

hahahahahahahahahahahaha rofl

GOD DAMN IT WOMAN!!

Nästa gång du ser honom, ge honom en klapp på axeln och se riiiiktiiiigt förlåtande ut.. o så säger du "äh det var väl INGENTING!" med betoning på sista ordet hahahha... ;p nawww...

2008-05-18 @ 20:24:49
URL: http://alyssas.blogg.se/
Postat av: Agge

Hahahaa, u får ta hans adress så du kan skicka räkningen på terapin till han sen :D

2008-05-20 @ 21:34:12
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0