Stygg flicka

Hihihihihihiiii
Hahahaha


HAHAHAHAHAH!!

Jag kan inte sluta skratta över minerna folk gör när jag matar dem med turkisk peppar.

Restaurangbesöket blev mycket trevligt, Brooke gillade maten skarpt och var väldigt glad. Det blev lite snyftigt när vi insåg att vi antagligen aldrig skulle träffas igen. Då gav jag henne en turkisk peppar som jag lyckats kränga från servitrisen. Hohoho vad rolig hon såg ut.

Sedan matade jag Yvette, Koreanerna och slutligen Josh som faktiskt BET i den. Sedan slog han mig i huvudet med en stol. Jag ser nu dubbelt. Men kul var det!




Kommentarer
Postat av: Agge

Man får faktiskt inte slå folk i huvet med stolar. Det är elakt. KAnske lika elak som att lura i folk turkisk peppar :D

2008-05-16 @ 15:55:19
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Fröken wallenberg

är peppargodis en svensk uppfinning? Coolt!

2008-05-17 @ 21:12:14
Postat av: t0tta

Vadå? Varför gör folk miner av turkisk peppar? det är ju as-gott fattar nada



Svar: Nej, inte i detta fallet. Jag var varken roligt elak, eller sarkastisk, utan bara helhjärtat förbannad. De har förstört hela min helt inklusive min sömn. Så fort jag har lyckats koppla bort jobbet, har de två dykt upp i huvudet.

2008-05-18 @ 17:51:02
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0