Spotta snus i motvind

På allmän begäran: Fräknar!



Kommentarer
Postat av: Petra

Men hur jäkla fin var inte den här bilden då!?

Och angående flashningen av koreanen: You go girl! =D

2008-05-20 @ 11:01:01
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: t0tta

Ehm.. Jag har fräknar.. I MASSOR... Jag gillar mina fräknar.. Fräknar är sött.. Men... Har du solat BARA fräknarna, eller har du förmörkat dem?

2008-05-20 @ 13:14:40
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: emma

Vilken härlig bild! :)



Jag var i Kina under påsklovet och lite till, alltså i 10 dagar. En av mina systrar bor och jobbar där, så jag och mamma åkte dit och hälsade på henne. I Peking alltså. Min bror var där alldeles nyligen, med sin tjej, och de besökte dessutom Shanghai! Det hade nog varit skitcoolt, men för oss blev det lite tajt. Peking räknas som rätt "bonnigt" trots sina 20 miljoner invånare, i jämförelse med de andra supermetropolerna. Shanghai till exemepel, är ju mycket mer i-ländskt och flashigt. Men visst, för mig var Peking skitcoolt ändå! Den största staden jag varit i tidigare är Madrid. En riktig upplevelse alltså :) finns jättemycket att uppleva i turistväg, men mest rekommenderar jag Muren, vardagslivet med alla härliga billiga behandlingar, plagiatkläder/väskor/skor och fantastisk mat från alla världens hörn - och så utelivet förstås ;) riktigt livat! Och allt är så farligt billigt - två öl för 15 yuan (strax under 15 kr) - en drink för 20! Och massor med roliga klubbar och krogar. Så ja - åk till Kina! Kanske det billigaste man kan resa till, alltså väl på plats.



Hur är Australien förresten? Det måste ju vara minst lika coolt! Sydney liksom... :)

2008-05-20 @ 15:34:49
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: emma

Vilken härlig bild! :)



Jag var i Kina under påsklovet och lite till, alltså i 10 dagar. En av mina systrar bor och jobbar där, så jag och mamma åkte dit och hälsade på henne. I Peking alltså. Min bror var där alldeles nyligen, med sin tjej, och de besökte dessutom Shanghai! Det hade nog varit skitcoolt, men för oss blev det lite tajt. Peking räknas som rätt "bonnigt" trots sina 20 miljoner invånare, i jämförelse med de andra supermetropolerna. Shanghai till exemepel, är ju mycket mer i-ländskt och flashigt. Men visst, för mig var Peking skitcoolt ändå! Den största staden jag varit i tidigare är Madrid. En riktig upplevelse alltså :) finns jättemycket att uppleva i turistväg, men mest rekommenderar jag Muren, vardagslivet med alla härliga billiga behandlingar, plagiatkläder/väskor/skor och fantastisk mat från alla världens hörn - och så utelivet förstås ;) riktigt livat! Och allt är så farligt billigt - två öl för 15 yuan (strax under 15 kr) - en drink för 20! Och massor med roliga klubbar och krogar. Så ja - åk till Kina! Kanske det billigaste man kan resa till, alltså väl på plats.



Hur är Australien förresten? Det måste ju vara minst lika coolt! Sydney liksom... :)

2008-05-20 @ 15:37:47
URL: http://barabratack.blogg.se/
Postat av: emma

....du kan ju ta bort den ena åtminstone, SÅ kul var det inte! :P

2008-05-20 @ 15:39:49
Postat av: Agge

Så himla fin du är med massa fräknar! :)

2008-05-20 @ 21:36:27
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0