Panik och Kaos

Sitter här mitt i rummet som liknar ett bombnedslag.
Allt ligger huller om buller och jag ska snart påböja den plågsamma sorteringsprocessen. Vad ska med till Sverige och vad ska slängas? För trots att jag bott här ett år får jag bara ta med 20 kg på planet tillbaka. Det är vad jag hade med mig hit!

Och nu är allt så mycket mer verkligt. Inga fler avskedsmiddagar, inga mer fester. Idag ska jag bara packa och i morgon åker jag! Jag borde inte ens sitta här, det gör jag bara för att skjuta upp det oundvikliga. Jag kan inte riktigt få mig själv till att börja. Då är det på riktigt.

Bye bye Sydney. Hej okända framtid.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ush, avsked är aldrig kul även om man ser fram emot sin destination. Det är som att man kommer på dom sista minuterna allt man borde ha uppskattat under resans gång. Men du verkar ju ha haft superkul i alla fall..

Tänkte säga i alla fall att jag är en av dina prenumeranter, enbart för att du är superkul och superglag även när du verkar vara skitarg!

Ha en superdag!

2008-05-26 @ 04:12:01
URL: http://sandraofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0