GD Utställning - missa inte! :)

På tisdag är det alltså dags för vår utställning. Det representerar slutet på min Grafisk Design kurs och är så nära vi kommer en examen eller ceremoni.

Lärarna har såklart ljugit ihop fina historier om hur företag kommer dit och anställer elever på fläcken, vilket bara är en massa bullshit. Egentligen kommer bara vänner och familj. Men trots detta är det ganska trevligt. Vi visar upp alla arbeten vi hunnit med, och tro mig, det är många. Jag är lite stolt faktiskt.


image229



Och gissa vem som fick äran att göra postern?
Jag såklart :)

Hela 4 timmar fick jag på mig. Stort. Men det blev väl inte så illa pinkat trots allt?

I alla fall.. Tisdag = utställning = examen. Ni är alla hjärtligt välkomna!! :D

Kommentarer
Postat av: Clara

Snygg poster!:P

2008-05-10 @ 13:10:39
URL: http://CMK.blogg.se
Postat av: Filosofia

den var snygg =) kul att läsa grafisk design? Tänkte göra det, visserligen bara på gymnasienivå men ändå! Fast sen blev det textkommunikation istället.

svar: du gillar journalister? och bollar är farliga :)

2008-05-11 @ 10:30:02
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Grattis, skitsnygg affisch!



Ps. Förresten ... är den/du sponsrad av Apple?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0