Den stora frågan: Är Hanna Blond?

Sitter här och känner mig lite villrådig.

Imorgon slutar jag skolan.
För gott.
Aldrig mer Martin College.

Självklart är det fullt ös in sista sekund och jag har två deadlines imorgon. Smart som jag är bestämde jag mig för att inte sitta kvar i skolan så som normala människor gör, nejdå, jag skulle gå hem jag. Min plan var att sitta de där extra timmarna i hemmets tryggra vrå. Mat, Toalett, Joel och Säng nära till hands.

Väl hemma tittar jag mig omkring och undrar: är jag hjärndöd?
Jag har ingen skrivare. Jag har inte rätt program.
Jag har inte ens mitt arbete, för det lämnade jag kvar i skolan.

Slutsats: Jag har sjukt mycket att göra, men kan inte göra ett smack.

Jaha ja.. jag får väl... göra mig vacker istället. Ta en dusch, raka benen. Kanske till och med en ansiktsmask! Och sedan hela 8 timmars skönhetsömn, dagen innan examen. Märkligt. Mycket märkligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia A

Haha.. Oj, hoppas det ordnar sig för dig ;)
Kram

2008-05-12 @ 11:46:23
URL: http://sofiaandremo.blogg.se
Postat av: Micha

Vilken söt liten blogg du har! Man blir glad av bilden på dig? uppe i headern =)

2008-05-12 @ 11:47:31
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Agge with the Kagge

det är så typiskt! JAg förstår inte att man alltid ska måsta lyckas med sånt. Och det är ju knappast så man gå tillbaka till skolan för att hämta nåt, no way!

Hoppas det går bra iallefall och att sista dagen på skolan blir en fröjd!

2008-05-12 @ 16:02:57
URL: http://thekattmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0