Dagen D

9 timmar till deadline: Jag gar upp, ater frukost och spenderar resten av tiden med att forsoka komma pa vad jag har glomt.

6 1/2 timmar till deadline: Jag anlander till skolan. Trots att vi inte behover vara har forrens klockan 10 ar samtliga elever pa plats.

6 timmar till deadline: Den svartvita skrivaren lagger av. Alla far skriva ut pa farg istallet.

5 timmar till deadline: Fargskrivaren pallar inte trycket och lagger ocksa av. Folk springer till tryckeriet Kinko's och betalar dem for jobbet.

4 1/2 timmar till deadline:
Kinko's skrivare lagger ocksa av. Folk borjar grata.

4 timmar till deadline: Jag haller fortfarande pa att forsoka skriva ut. Ligger ungefar 2 timmar efter.

3 timmar till deadline:
Ater lunch, far ny energi och lyckas skara klart allt inom loppet av en timma. Yeehaa!

2 timmar till deadline:
Rakar flytta over bloggen till nya portalen. I'm on fire!

1 timma till deadline: Har ett arbete som KAN lamnas in och fa G. Nu blir det finputs och att satsa pa MVG.

20 minuter till deadline:
Sitter har och skriver av nagon anledning...


Kommentarer
Postat av: Agge with the Kagge

Åh jag sitter här och biter på naglarna och väntar på den spännande upplösningen (inte utlösning, det är nåt helt annat).

2008-05-13 @ 15:32:58
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0