Vi har kanske inte frost men..

... Vi har banne mig myggor så det räcker och blir över! Alternativt en jävligt blodtörstig en.

Omotiverad gick jag ned till gymmet och höll Joel sällskap. Efter 15 minuter känner jag ett pirr på handen, och vad får jag se när jag tittar ned? Den fräckaste lilla myggan jag sett håller på och kalasar på mitt blod. Nej, det var droppen, där försvann min sista uns av träningsmotivation.

Jag fnyser och klagar, visar bettet för Joel 4 gånger. Plötsligt börjar det klia över hela kroppen, och när jag tittar ned på mina annars så vackra spiror ser jag att myggfan hunnit med 5 bett till!!

AGGGAHHHH!!

6 myggbett inom loppet av 15 minuter. Inomhus. Det måste vara rekord. Stora som pest-bölder är de. Och kliar så jag blir nopprig. Vad ska jag göra? Hur får jag bort dem?? Det blir nog isbad nästa..

image172

Stackars min hand


Kommentarer
Postat av: Petra

Jo, det är sant. Och ditt myggbett ser inte allt för behagligt ut heller! =)

2008-03-04 @ 10:29:22
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: t0tta

Du får väl göra som Joel.. Ät upp insekterna, innan de äter upp dig =)

2008-03-04 @ 15:05:23
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

WAAAH! ser ut som hela jävla benet förflyttat sig ju :o

Jaså, du är en sån där. En sån som håller till i Sveriges framstjärt. Näst intill en renodlad sillstrypare. Själv så håller man till i storstaden. Eller egentligen 30minuter utanför, i skogen, ghettot och betongen, men ändå ;D

Naj, det är det som är grejen. Jag tar på mig att göra en hemsida för skolan, men alla mina dreamweaverkunskaper har totalt runnit av mig. Dock så lyckades jag komma igång lite igår, så det känns bättre. Efter den här veckan är jag kungen ;D

2008-03-04 @ 16:46:25
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: ullisar

wuff! men va tusan, en mygga kan väl bara bitas en gång. eller nä. dom bits inte - stickas menar jag!

blä vad det ser ut iaf. men du, är bilden photoshopad? går inte riktigt att lita på att du faktiskt är myggad egentligen
;)

tjo!

2008-03-05 @ 15:31:32
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0