Värsta "Konserten". Någonsin.

Det jag har råkat ut för borde folk kunna bli arresterade för.
Alla mina sinnen har blivit misshandlade, men värst är ändå känslan av att ha blivit lurad.


Stacie ringde och frågade om jag ville gå på konsert. Robbie Williams look-a-like. Okej tänker jag, det blir väl kul. 10 dollar är ju inte mycket. Bjuder med Emma också, för Stacie kan vara lite läskig på egen hand.

När vi träffas meddelar hon lite generat att vi måste åka tåg i en timma till någon liten håla. Efter det gick vi i 20 minuter och kom fram till en stor aula. Där var det fullproppat med folk som dansade Mogendans. Haha. MOGENDANS! Vad som är ännu värre, de var även publiken till konserten! Vi var de enda under 50.

image186


Folk satt med sina rullatorer och löständer, jag och Emma önskade oss bort.
"nåja. Konserten kan ju fortfarande bli bra." sa vi. "den blir nog riktigt bra"

Trodde vi ja. Hahaha vilket skämt det var. I 3 timmar satt jag och ville sjunka genom jorden, så pinsamt var det. Jag trodde man var tvungen att ha någon sorts likhet för att få kalla sig look-a-like. Typ utseende eller sångmässigt. Men neeeejdå. Här var en snubbe, med falsk brittisk accent, påmålade tatueringar som flöt bort när han svettades, tajta kläder och begynnande kulmage. Dessutom är jag ganska säker på att han hade lagt något i kalsongerna för att få en bula. I alla fall hoppas jag det, annars gick han runt med konstant halvfjong.

image187


Han skrek fuck you här och var till den stumma pensionärspubliken, juckade mot högtalarna, smekte sin rumpa, grabbade skrev och försökte sig på Sexblicken allt för många gånger. Ni vet, den med halvöppen mun och ihopdragna ögonbryn, tungan lite tryckt mot framtänderna. Sexigt värre.

Kvällens mest pinsamma var ändå Stacie. Hon var helt förtrollad av honom. Alla satt ned på stolarna förutom Stacie, som stod upp och dansade, ensam, genom hela föreställningen! Ingen annan, bara hon. Detta var faktiskt tredje gången hon såg samma konsert. Därför kände snubben på scenen igen henne, klev ned mitt i en låt och gav sitt trognaste (och enda) fan en kram. Och en puss på kind. Och puss på mun. Och lite tunga. !!!!

image188


Detta filmades och hela aulan kunde följa dramatiken på storbildstvn.
Jag höll på att dö.
Jag kommer aldrig umgås med den bruden igen.

Kommentarer
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Jag är inte känslig.. men det där hade TILL OCH MED JAG tyckt var pinsamt.. Fy FAN vad jag tycker synd om dig.

2008-03-17 @ 10:13:39
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

De frågorna har jag nog inte fått nångång.. Inte i personliga intervjuer.. Men jag har skrivit ner lämpliga svar till det på en lapp, för att jag ska slippa stamma OM det kommer. =)

Och nej, det är inte bara du.. Det ÄR pinsamt.

2008-03-17 @ 12:42:02
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: ullisen

haha!! jag brukar verkligen inte vara elak, men... ojojoj. sicken kväll!

och du, kan väl fortsätta umgås med henne bara för att få trackas om den här konserten i flera år typ!

2008-03-17 @ 13:58:39
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Petra

My God! Hahaha! Jag är på andra sidan jordklotet och JAG skäms!!

2008-03-17 @ 23:46:17
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0