Orkar inte skola

Jag känner mig så extremt skoltrött. Hela denna veckan har bara varit en enda lång ångest över min kommande deadline. Jag har många bra idéer, men av någon anledning hittar jag aldrig materialet till att genomföra dem. Dessutom är det kallt som i graven, mina naglar har alltid en blå ton när jag sitter i datasalen.

11 av våra 24 datorer är sönder, och ledningen är för snål för att byta ut dem. När våra protester väl gick igenom lovade de nya datorer till slutet av Maj.. två veckor efter examen. Yes.

Så här ser det ut i skolan i alla fall. Som ni kan se dök inte värst många upp i morse.

  image177

Priyanka jobbar på hårt som bara den. Hon vill härifrån lika mycket som jag vill. Kanske lite mer till och med.

image178


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0