Oanade talanger

För att väga upp mot föregående inlägg känner jag att ett positivare inlägg vore på sin plats. Med mycket kärlek till mig själv och noll respekt för jantelagen presenterar jag härmed:

Hannas Oanade Talanger:
  • Städa. Mycket förvånande för många är att jag faktiskt besitter stora kunskaper inom städning. Speciellt för dem som sett hur jag bor. Förklaringen är enkel: Jag kan städa, men vill inte.
  • Googla. Detta ord som inte ens är ett verb beskriver mina bästa sida. Om det finns på internet, kan jag hitta det på google.
  • Måla naglarna med vänster hand. Kan tyckas onödigt för vissa, eller oumbärligt för andra.
  • Poledance (inte alls men önska kan man ju..)
  • Black Jack Dealer. Jag är så oerhört grym på detta att alla på mitt bord vinner. Alltid.

Kommentarer
Postat av: joel

älskling, du inser att du besitter alla egenskaper för att bli en perfekt receptionist va...

orkar inte städa men kan, googlar bra och målar naglarna med vänster hand.. perfekt

och för övrigt.. jag, de är så tråkiga med sina ursäkter, nu skiter vi i dom :)

2008-03-13 @ 00:09:57
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

Ja, hur gick det med din poledance? Fortsatte du på kursen??

Jo, fast efter vad du skrev, verkar du ha reglerna rätt klara ändå, tycker jag *S*

2008-03-13 @ 06:28:00
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0