Mardi Gras BABY!!!

Okej gubbar håll i hatten för nu jävlar smäller det!
Om exakt 15 minuter drar jag iväg för att fira Mardi Gras med Stacie.

Vad är Mardi Gras? Kanske ni undrar.
Jo ser ni... Det är Sydneys Pride festival!!

Fler än 500 000 glada HBT människor tar över hela Oxford Street. Regnbågsflaggorna duggar tätt och kärkleken flödar åt alla håll och kanter. Ja jävlar vad jag ser fram emot det! :D :D:D Det ska bli så skönt att få springa runt alla flator och bögar och bara känna sig hemma på ett sätt jag inte gjort på mycket länge.

På kvällen utlovas den mest spektakulära paraden någonsin, i år firar de nämligen 30 års jubileum. Jag laddar med rosa glitter, regnbågsarmband och stora stygga kameran. Ni kan räkna med tusen bilder tills imorgon!

Så här partysugen är jag:

image133image134

Näe, nu får jag slita mig.

LET'S ROCK BABES!!!

Kommentarer
Postat av: t0tta

t0tta undrar.. Varför känner sig loppan hemma bland flator? *flirt?*

2008-03-01 @ 14:24:17
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: ullisar

tjohoo! where are bilderna? dom joel levererade var.. okej! men ser fram emot lite mer konstnärliga alster från dig - kanske!

ang spriten jag skrev om sist. det är preskriberat. tror jag. mest för att jag inte vet vem tjyven var. hade jag vetat hade jag satsat på långsam hämnd (typ offentligt berätta studenthistoriska snuskigheter den här personen gjorde. för tio år sen!). men, jag håller med dig till punkt och pricka. varför inte bara sno, varför också pajja?? vm i korkat beteende!

2008-03-01 @ 14:27:42
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: ullisar

shit! photoshop?! lyx! hmm. mina alster är och förblir oredigerade. har jag iaf nåt att skylla på :)

2008-03-01 @ 14:46:51
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0