Forever för alltid

Forever Living Products Scandinavia AB.
Där jobbade jag innan Australien.

Hade fått mig ett jobb som marknadsassistent genom diverse sexuella tjänster och trivdes väldigt bra med jobbet. Inte bra nog för att hålla mig borta från Sydney, men det var roligt jobb. Roliga medarbetare, kul och intressanta arbetsuppgifter, bra lön, 35 timmars veckor. Glömde jag säga att vi jobbade i ett slott?

Ett stående skämt på arbetsplatsen handlade om hur man en gång börjat, alltid sögs tillbaka. Och nu är det min tur. Blev kontaktad av Forever för ett tag sedan, då de undrade om jag ville sommarjobba när jag kom hem. Givetvis vill jag det! Så som det ser ut nu kommer jag ha jobb fram till September och därefter får vi väl se.

*hoppar och skuttar av lycka*

Kommentarer
Postat av: Scream and Shout

Härligt. När är det det bär av tillbaks till Svedala? Och vars bor du här? :)

JA! Jag tycker gott att vi kan kissa lite i stöveln på na! Simba himself kan gott kissa lite han också. Han skulle lätt kissa 1par fulla själv ;o

Haha anledningen till att det tar tid är att jag står med en stoppnål och försöker trycka igenom käften. Eftersom att jag gör det själv dessutom, så säger väl kroppens alla normala signaler ifrån och gör allt för att försöka styra bort händerna från käften. Dessutom så har jag ju ingen aning om hur jag ska sticka så att det ska bli rakt, så jag får ta det lite pö om pö. MOBBA MIG INTE FÖR ATT JAG ÄR LÅNGSAM! :D

2008-03-04 @ 00:03:40
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: t0tta

Vad gör man på det jobbet då?

2008-03-04 @ 06:16:01
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

Ehm.. Sorry.. Missade att där fanns en länk... Vet du? Jag lyckades få en blomma på en Aloe Vera en gång.. Stod bara och kliade mig i huvudet och visste inte vad det var.. Då visste jag inte ens vad det var för planta.. Jag bara hade den *S* Orange klockor som växte i typ en klase.. Har aldrig sett såna, varken före eller efter igen.Men min exmans mormor visste att det var en Aloe Vera. Hon är rätt insatt i blomvärlden, men inte ens hon hade sett en sån blomma innan *lite stolt*

2008-03-04 @ 06:21:17
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: joel

sexuella tjänster??? *grymtar högt*

hmmm... jaja.. jobbet betalar ju bra :)

2008-03-04 @ 07:29:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0